Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Το ημερολόγιο μιας ξενέρωτης


Η μεγάλη μου κόρη είναι 12χρονών και είμαστε σε φάση προεφηβείας...
Είναι μια δύσκολη περίοδος και γενικά τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι δύσκολο να τα προσεγγίσεις. Θα μου πείτε που κολλάνε όλα αυτά;




Σας έχω μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση για την αγάπη μου για τα βιβλία και για την αγάπη και των κοριτσιών μου. Θεωρώ ότι είμαι τυχερή που η Κατερίνα συνεχίζει να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία σε αυτή την αντιδραστική και ιδιαίτερα απαιτητική, από θέμα υποχρεώσεων, ηλικία. Γενικά, όμως να ξέρετε ότι σε αυτή την ηλικία μπορεί να μην αποδέχεστε όλες τις λογοτεχνικές επιλογές του παιδιού σας και φυσικά δεν θα πρέπει να του επιβάλλεται τις προσωπικές σας επιλογές γιατί πολύ απλά δεν θα διαβάσει τα βιβλία που εσείς πιστεύετε ότι είναι κατάλληλά για το παιδί σας. Το θέμα για μένα, είναι να στηρίξετε και να ενθαρρύνεται την επιθυμία του να συνεχίσει να διαβάζει και να εμπλουτίζει το λεξιλόγιο του, να ταξιδεύει και να ξεφεύγει από την καθημερινότητα της.

Η σειρά των βιβλίων: Το ημερολόγιο μιας ξενέρωτης της Ρέιτσελ Ρενέ Ράσελ των Εκδόσεων Ψυχογιός είναι best seller και δεν είναι τυχαίο ότι ήδη κυκλοφορούν 10 βιβλία της σειράς και σε λίγες μέρες  βγαίνει στις προθήκες των βιβλιοπωλείων και το 11ο. Η Κατερίνα έχει ήδη διαβάσει και τα δέκα και τώρα περιμένει το καινούριο βιβλίο με αγωνία!

Της ζήτησα να μου γράψει τι το ιδιαίτερο έχει αυτή η σειρά βιβλίων και σας παρουσιάζω την ιστορία μέσα από τα μάτια μιας 12χρονης νεαρής:

"Η Νίκη ( Ξενέρωτη) είναι μια κοπέλα που είναι στην εφηβεία. Δεν είναι πολύ όμορφη και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ανήκει στις  "δημοφιλείς"  του σχολείου της. Πηγαίνει στο Γυμνάσιο και σε κάθε βιβλίο της μας αναλύει μέσα από το ημερολόγιο της τι περνάει κάθε μήνα.
Η Νίκη είναι ερωτευμένη με ένα αγόρι που ονομάζεται Μπράντον, αλλά η Μακένζι( η εχθρός της) την εμποδίζει να τον πλησιάσει. Αυτό όμως δεν μπαίνει εμπόδιο στη ζωή της Νίκης. Επίσης έχει δύο κολλητές την Κλόι και τη Ζόι. Κάθε βιβλίο έχει τρελές περιπέτειες και απρόβλεπτες ανατροπές. Όλα δείχνουν ότι η Μακένζι θα κερδίσει, αλλά πάντα υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος.

Μου αρέσει να διαβάζω αυτή τη σειρά γιατί οι πρωταγωνίστριες των βιβλίων είναι κοντά στην ηλικία μου και κάθε φορά υπάρχει και μια ανατροπή. Είναι ωραίο που η ξενέρωτη δεν το βάζει ποτέ κάτω, παρόλο τις δυσκολίες και τα εμπόδια..."

Αυτή ήταν η πρώτη παρουσίαση μιας σειράς βιβλίων από την Κατερίνα! Δεν πρόσθεσα και δεν αφαίρεσα απολύτως τίποτα...Θα ακολουθήσουν και άλλες...

Τα βιβλία της σειράς μπορείς να τα προμηθευτείς από εδώ.

Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα











6 σχόλια:

  1. Εβλεπα αυτα τα βιβλια στα βιβλιοπωλεια και αναρωτιομουν ποσο ενδιαφερον μπορει να ειναι το ημερολογιο μιας ξενερωτης.Συγχαρητηρια που αναθεσες αυτο τον ρολο στην Κατερινα ως κριτικο βιβλιων και επισης μπραβο που ακομα διαβαζει και μενει μακρια απο τα tablet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο κοριτσι! Πολυ ομορφη η ιδεα σου και συγχαρητήρια που δεν παρεμβαινεις στις επιλογες της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αθανασία μου. Το κλειδί για να συνεχίσει το παιδί σε αυτή την ηλικία είναι να μην παρεμβαινουμε...

      Διαγραφή
  3. Και μένα ο γιος μου τα αντίστοιχα αγοριστικα διαβάζει. Δεν έχει σημασία όμως. Το γεγονος οτι αφιερώνουν ελεύθερο χρονο σε ενα βιβλιο είναι μεγαλο όφελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο ακριβώς πιστεύω και εγώ... Το θέμα είναι να μην σταματήσει το παιδί να διαβάζει...

      Διαγραφή

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design