Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Διαγωνισμός: Ένα δώρο για τη δασκάλα/ο μου!



Έφτασε ο καιρός, σε λίγο κλείνουν τα σχολεία και σίγουρα πολλές μανούλες  ψάχνουν να βρουν ένα αναμνηστικό δώρο να προσφέρουν στο δάσκαλο/α του παιδιού τους. Σας έχω πει και σε προηγούμενες αναρτήσεις ότι μου αρέσουν τα χειροποίητα δωράκια για αυτές τις περιπτώσεις, όμως έλα που αυτό το διάστημα πνίγομαι, και εγώ και τα κορίτσια από υποχρεώσεις και εκκρεμότητές, όποτε σήμερα αποφάσισα να σας προτείνω την ιδανική λύση και να σας συστήσω το δημιουργούμε μαζί της γλυκιάς Μαρίνας. Στο e-shop της σελίδας θα βρείτε προτάσεις για προσωποποιημένα δώρα για τους δασκάλους - τους νονούς - τους παππούδες και τις γιαγιάδες αλλά και προτάσεις για γενέθλια και πάρτι. Πέρυσι το μπλουζάκι γενεθλίων αλλά και τα δώρα για τους μικρούς μας φίλους τα προμηθεύτηκα από το δημιουργούμε μαζί και όλοι εντυπωσιάστηκαν, μπορείς να τα δεις εδώ.
Τα περσινά δωράκια για τις δασκάλες μπορείς να τα δεις εδώ και ομολογώ ότι της συγκίνησαν και τους άρεσαν πολύ.μας

H φετινή συλλογή για τα δώρα των δασκάλων είναι ακόμα μεγαλύτερη και το σημαντικότερο θεωρώ ότι είναι ότι είναι δώρα που αντέχουν στον χρόνο, ενώ θα βρείτε και αρκετά οικονομικές λύσεις. Υπάρχει η δυνατότητα σε αρκετά δωράκια να γραφτεί  πάνω το όνομα της δασκάλας αλλά και του παιδιού, το οποίο είμαι σίγουρη ότι θα το εκτιμήσει πολύ ο άνθρωπος που εμπιστεύτηκες για να διαπαιδαγωγήσει το παιδί σου για μια σχολική χρονιά. Εγώ για άλλη μια φορά έχω εμπιστευτεί την ομάδα της Μαρίνας και έχω κάνει ήδη την παραγγελία μου!


Φέτος όμως έχω την τύχη σε συνεργασία με το site δημιουργούμε μαζί να σας προσφέρουμε έναν μεταλλικό σελιδοδείκτη που θα γράφει το όνομα του/της δάσκαλου/ας και το όνομα του παιδιού σε μία τυχερή/ό.

Για να συμμετέχετε στο διαγωνισμό πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
  1. Να κάνετε like στη σελίδα του δωροθέτη μας εδώ
  2. Να κάνετε like στη σελίδα του blog εδώ
  3. Να κάνετε σχόλιο και να κοινοποιήσετε τη φωτογραφία του διαγωνισμού που θα βρείτε εδώ

Όροι και προϋποθέσεις του διαγωνισμού:
  1. Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετέχουν μόνο κάτοικοι της Ελλάδας.
  2. Η αποστολή του δώρου θα γίνει με courier με έξοδα του δωροθέτη.
  3. Ο τυχερός είναι ένας και θα αναδειχθεί με τυχαία κλήρωση μέσω  του random.org και το όνομα του τυχερού θα ανακοινωθεί από τη σελίδα του Working mama στο facebook και στο blog.
  4. Αν δεν επικοινωνήσει ο τυχερός εντός 2 ημερών η κλήρωση θα επαναληφθεί
  5. Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή από σήμερα 21/05/2017 εώς την Κυριακή 28/05/2017 στις 22.00 το βράδυ.
  6. Όλα τα βήματα είναι υποχρεωτικά εάν θέλετε να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας, τα διπλά σχόλια θα διαγράφονται.
Καλή επιτυχία σε όλους.

Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design