Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Σοκολατένια πασχαλινά αβγά που ξεχωρίζουν!!!

Το Πάσχα το πιο εύκολο δωράκι για τα παιδάκια είναι ένα σοκολατένιο αβγό. Πιο παιδί δεν λατρεύει την σοκολάτα; Εδώ που τα λέμε και εμείς οι μεγάλοι τη λατρεύουμε και πολύ συχνά υποκύπτουμε στον πειρασμό...

Στην αγορά μπορείτε να βρείτε μια ποικιλία από τυποποιημένα σοκολατένια αβγά για όλα τα βαλάντια. Αλλά αν θέλετε να εντυπωσιάσετε τον μικρό σας παραλήπτη σας έχω τη λύση!




Είναι πολύ απλό στην κατασκευή.
Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι:
  1. Ένα σοκολατένιο αβγό στο μέγεθος που επιθυμείτε (είτε από σοκολάτα γάλακτος είτε υγείας). Αν πάλι θέλετε και έχετε ταλέντο στη ζαχαροπλαστική μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας σοκολατένιο αβγό χρησιμοποιώντας καλούπι και σοκολάτα της επιλογής σας.
  2. Ζαχαρόπαστα ( έτοιμη ή χειροποίητη, υπάρχουν άπειρες συνταγές στο διαδίκτυο) στα χρώματα που θα χρησιμοποιήσετε.
  3. Κουπ - πατ ανάλογα με το σχέδιο που θα χρησιμοποιείσετε. Συμβουλή μου είναι να φτιάξετε τον ήρωα ή το σχέδιο που αγαπάει το παιδάκι που θα χαρίσετε το αβγό, ο ενθουσιασμός του παιδιού θα είναι μεγαλύτερος!  Εγώ χρησιμοποίησα κουπ-πατ από τη μοναδική Μάρθα, η  οποία μπορεί να σας φτιάξει ότι θέλετε... θα τη βρείτε στην 3D-Times. Εμένα με έχει βοηθήσει και σίγουρα έχει κάνει τα σχέδια μου με ζαχαρόπαστα πολύ πιο "επαγγελματικά".
  4. Εάν έχετε μπορείτε να χρησιμοποιείσετε εργαλεία ζαχαρόπαστας ή απλά μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας με ένα μαχαίρι και ένα πινέλο
  5. Ζάχαρη άχνη και ότι άλλο θέλετε να χρησιμοποιήσετε ως διακοσμητικό όπως καραμελίτσες, κουφέτα κ.α
Πως γίνεται η διακόσμηση:
  • Φτιάχνουμε ένα μείγμα ζάχαρης άχνης με νερό που θα χρησιμοποιήσουμε ως κόλλα

  • Αφου ανοιξουμέ τη ζαχαρόπαστα που θέλουμε να χρησιμοποιησούμε ως βάση σε ένα λεπτό φύλλο την τοποθετούμε πάνω στο αβγό έχοντας περάσει με το πινέλο μας με κόλλα την επιφάνεια του αβγού. Μην ξεχνάτε ότι αν σας κολάει η ζαχαρόπαστα στον πάγκο εργασίας σας μπορείτε να τον πασπαλίσετε με λίγο ζάχαρη άχνη.



 Στη συνέχεια φτιάχνουμε την φιγούρα που επιθυμούμε, στην συγκεκριμένη περίπτωση εγώ έφτιαξα την Χόλι, από το πολύ αγαπημένο παιδικό Χόλι και Μπεν, η νεράιδα και το ξωτικό.. Ενώ, έφτιαξα και μια πεταλουδίτσα και ένα λουλούδι για να συμπληρώσω την διακόσμηση μου. Τέλος μπορούμε να τυλίξουμε το αβγό σε μια όμορφη πασχαλιάτικη ζελατίνη ή να το βάλουμε σε ένα διαφανές κουτί.
 

Ελπίζω να σας φάνηκε απλό...
Περιμένω τα σχόλια και τις προτάσεις σας!
Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα


1 σχόλιο:

  1. Άννα μου, είναι υπέροχο!
    Το κάνεις να δείχνει τόσο απλό, αλλά εγώ δεν τολμάω να δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design