Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Ζωγραφίζουμε και μαθαίνουμε αριθμούς και γράμματα


Τα σχολεία άνοιξαν και οι μέρες της προσαρμογής σίγουρα πέρασαν, τα παιδάκια μας πλέον είναι σε ρυθμούς σχολείου, διαβάσματος και δραστηριοτήτων. Τι κάνεις όμως όταν έχει ένα παιδί σε σχολική ηλικία και ένα σε προσχολική;



Είμαι σίγουρη, ότι αφού επιστρέψουν από το σχολείο τους, φάνε και ξεκουραστούν έρχετε η ώρα της μελέτης και τότε τι κάνεις με το ζουζούνι της προσχολικής ηλικίας; Θα σας πω τι κάνω εγώ: προσπαθώ να βρω τρόπους να απασχολήσω τη μικρή την ώρα που διαβάζει η μεγάλη μου κόρη και η αλήθεια είναι ότι τα μικρά τερατάκια πολλές φορές ζητάνε και αυτά να διαβάσουν και να κάνουν εργασίες! Σας έχω την λύση: τα υπέροχα Φύλλα εργασίας  στο Νηπιαγωγείο της Ευαγγελίας Δεσύπρη εμένα μου έλυσαν τα χέρια. Μέσα στις σελίδες αυτών των βιβλίων το μικρό μου λουκουμάκι έχει την ευκαιρία να ασχοληθεί, να μάθει και να διασκεδάσει με ασκήσεις που απευθύνονται στην ηλικία της, ενώ παράλληλα ακολουθούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ακολουθείται και στα νηπιαγωγεία. Υπάρχει βιβλίο τόσο για τη Γλώσσα όσο και για τα Μαθηματικά και αν το παιδάκι σας αγαπάει τη ζωγραφική στις σελίδες των βιβλίων θα έχει την ευκαιρία να ζωγραφίσει και να μάθει τα γράμματα και τους αριθμούς ακολουθώντας όλες τις εποχές του χρόνου. Παράλληλα  αποτελεί και έναν άριστο τρόπο για την προετοιμασία του παιδιού στην πρώτη δημοτικού.

Να σας πω την αλήθεια η μικρή μου τα έχει λατρέψει και μάλιστα κόλλησε πάνω στο εξώφυλλο και τα αγαπημένα της αυτοκόλλητα με τις μπαλαρίνες! Όσο για την δικιά μου άποψη, ιδιαίτερα τώρα που αρχίζει να κλείνει ο καιρός και να κλεινόμαστε όλο και περισσότερο στο σπίτι, τα βρίσκω εξαιρετικά χρήσιμα. Από όμως δεν σημαίνει ότι επιλέγω εγώ πότε θα ασχοληθεί με τα φύλλα εργασίας η κόρη μου και ότι θα την αναγκάσω να το κάνει είναι καθαρά επιλογή της μικρής το πότε θα ασχοληθεί και πόσο...
Τα Φύλλα εργασίας για τη γλώσσα στο Νηπιαγωγείο και τα Φύλλα εργασίας για τα μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο της Ευαγγελίας Δεσύπρη και εικονογράφησης της Λέλας Στρούτση από τις Εκδόσεις Παπαδόπουλος μπορείτε να τα προμηθευτείτε στα κοντινά σας βιβλιοπωλεία καθώς και από εδώ.

Μην ξεχάσετε:
να κάνετε like στη σελίδα του blog στο facebook 
να με ακολουθήσετε στο Google+ και στο Instagram
  για να μαθαίνετε όλα τα νέα μου!!!



Μέχρι την επόμενη φορά...
Σας φιλώ
Άννα

1 σχόλιο:

Copyright © by Working mama. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed By El Design